joi, 24 ianuarie 2019

De modă veche

Când se apropie furtuna
Dumnezeu Își pune Mâna
Pe fruntea mea,
Îmi șterge lacrima de pe obraz
Și încep să fac haz de necaz;
Nu mă las îngenuncheată de nimeni,
De nimic... Îmi zic în sinea mea
Că trebuie să lupt,
Oricât ar fi viața de grea.

Când iarna își arată colții de fiară,
Ascult muzică de pian și de chitară,
Mă gândesc la primăvară
Și dintr-o dată răsare soarele,
Florile înfloresc,
Eu încep să zâmbesc,
Îmi dau seama cât mă iubesc
Arhanghelii și Heruvimii, 
Ei știu că nu suport spinii și mărăcinii
Din inimile oamenilor răi!

Când se scutură bătrânii tei
Mă plimb prin parcuri, pe alei,
Dau grâu la porumbei,
Dar și la vrăbiuțe
Căci sunt așa de drăguțe!
Ele nu fac fițe, sunt cuminți,
Ca acei copii frumoși
Vegheați de îngeri și de sfinți.

Unii oameni se vând pe doi arginți,
Alții, pe o poală de bani,
Lacomii, ani după ani strâng averi,
Poveri blestemate,
Uitând de iubire, de bunătate,
Omul cinstit e lovit pe la spate
Și-abia se poate apăra.

"Mitocănia, Cleptomania, Josnicia",
Cuvinte urâte, dar potrivite
Pentru ființele cu chipuri pocite,
Cu suflete slute, cu inimi goale,
Ce folosesc ura în doze letale.

Trădarea există
În pagini de revistă și-n realitate,
Hoții dau din gură și din coate,
Ghearele ascuțite ale nedreptății
Îi ajută pe toți idioții să-și bată joc
De viețile altora...

Netoții se cred stăpâni
peste tot ce mișcă,
Urzica invidiei pișcă tare,
Adevărul doare, dreptatea e strâmbă,
O funie neagră leagă Pământul de Cer,
Speranțele, idealurile, pier,
Se sting în tăcere ca niște lumânări,
O vorbă bună, nu mai auzi de nicăieri.

Eu nu strâng averi,
N-am nevoie de bogății,
Am lumina aprinsă
Pe culoarele inimii,
Sufletul mi-e curat ca apa de izvor,
Nu mă bag în troaca porcilor
niciodată,
Dumnezeu îmi arată
Care e calea dreaptă spre fericire.

Dăruiesc... fără să aștept să primesc,
Ajut dacă pot, fără să scot ochii cuiva,
Am puterea de-a ierta,
Nu judec, mă pun în pielea altora,
Nu arunc cu pietre-n nimenea,
Nu vreau să rănesc pe cineva;
Poate sunt de modă veche,
Dar mă bucur că n-am pereche!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu