miercuri, 2 ianuarie 2019

În mâinile tale

În mâinile tale se află viața mea
Și sufletu-mi și inima,
Orice s-ar întâmpla în viitor,
Vei face parte întotdeauna
Din al iubirii mele minunat decor.

În mâinile tale mi-am pus grijile,
Pe umerii tăi mi-am lăsat poverile
Și le-ai cărat cu drag,
M-ai așteptat mereu cu flori în prag,
Iubitul meu cu buze roșii
Ca petalele de mac... !

În mâinile tale a fost destinul meu
Când Dumnezeu mi te-a scos în cale,
Cântece de jale nu s-au mai auzit
De când ne-am întâlnit
Într-o zi la răsărit, la margine de Infinit.

În brațele-ți calde m-am adăpostit
Când a fost frig și vreme rea,
Inima ta e cuibul meu de rândunea
Căci tu mi-ai dat aripi să zbor,
Astăzi mă bucur când văd lumina zorilor.

În mâna dreaptă a ta
E dalta fermecată cu care poți sculpta
Numele iubirii pe o stea 
Pe care să ți-o lipești de suflet,
Să fii sigur că nu va dispărea.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu