joi, 3 ianuarie 2019

O nouă cărare

Când pașii mi s-au rătăcit 
Pe poteci străine, la asfințit,
Când nori de granit
Acopereau cerul mare,
Ai apărut ca o rază de soare,
M-ai ajutat să văd lumina din depărtare
Și săgeata care-mi indica o nouă cărare.

În clipele în care 
Erau închise porțile din Univers,
Mi-ai arătat drumul iubirii cu unic sens,
Fumul dens al tristeții s-a spulberat 
Când a plouat cu flori 
Peste amintirile-mi nu prea frumoase 
Din iernile mult prea geroase.

În caldele primăveri și veri
Am mers pe urmele tale 
Cu picioarele goale 
Dar cu sufletul plin de iubire,
Micuțul zeu Amor 
N-a vrut să-mi dea izbăvire 
Din capcana-i fermecată,
Mi-a spus că iubirea adevărată 
Poate fi reinventată,
Dar nu poate fi trădată.

Când lacrimi amare am vărsat,
Tu le-ai luat și le-ai prefăcut 
În boabe de rouă și-n mărgăritare,
Nu mi-ai pus sare pe răni niciodată,
Mi le-ai vindecat de fiecare dată;
In inima ta curată m-ai primit 
Cu brațele deschise,
Am călătorit prin vise amândoi
Și pe timp de pace și de război; 

Câte frunze de trifoi am strâns în Ierbare
Ca să ne poarte noroc,
Să nu simțim gusturile amare ale durerii,
Nici spinii ascuțiți ai tăcerii!
Prin câte peripeții am trecut,
Câte ispite am avut și tu și eu!...
Dar nu ne-a fost greu să trecem de ele,
Am avut umbrele și stele norocoase,
Am știut cum să ne ferim 
De perioadele furtunoase.

Atât de drag îmi ești 
Când îmi spui că mă iubești!
Ochii-ți sunt rotunzi ca mărgelele,
Buzele-ți miros a micșunele...
Când mă săruți, 
Nu mai îmi pasă de nimic, 
Ca Phoenix mă ridic și din cenușă
Când e cazul!
N-am să schimb nicicând macazul,
Am să-ți fiu alături toată viața,
Ca Amor să nu aibă ce comenta!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme de amor







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu