miercuri, 2 ianuarie 2019

O poartă deschisă

Ce frumos strălucesc ochii tăi
Când îi întâlnesc pe-ai mei!
Ninge cu flori de tei din cerul de azur
Când un sărut îți fur pe negândite.

Câte clipe fericite îmi oferi iubite!
Emoțiile puternice nu pot fi stăvilite,
Furtunile sentimentelor nu pot fi oprite,
Iubirea noastră nu are bariere, nici limite.

Căldura din inima ta
Poate topi ghețarii din Antarctica,
În inima mea nu mai e frig și ceață 
De când te-am cunoscut.

Mi-ai împlinit dorințele, 
Mi-ai colorat visele,
Nu mi-ai înșelat niciodată așteptările,
Orhideele din Grădina Bucuriilor 
Înfloresc în fiecare zi 
Căci știi cum să ai grijă de mine, de ele.

Când degetele-ți fine 
Se plimbă prin păru-mi făcut inele
Ploi de stele cad în miez de noapte
Peste fluturii iubirii ținuți în captivitate;

Dimineața, la ora șapte,
Buzele-ți roșii ca două cireșe coapte
Se lipesc de buzele-mi dulci, catifelate,
Și cu greu se mai dezlipesc...

Cât te iubesc nu mai e nevoie să îți spun,
Ești cel mai bun arhitect, 
Trasezi liniuțe de unire între noi
Când timpul trece prea încet;

Evadez din cercul meu
Și mă mut în pătrățelul tău,
Tot ce este rău, dispare, soarele răsare, 
O poartă mare se deschide în Paradis;

Sufletul meu cuprins de dor
E sedus de șoaptele tale de amor,
Îngerii cântă în cor, 
Se risipește orice nor din mintea mea
Când îmi spui că sunt și voi rămâne 
Jumătatea ta.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu