luni, 21 ianuarie 2019

De-ai ști...

De-ai ști cât iubesc a ta guriță
Și fiecare aluniță
De pe pielea-ți catifelată
Bronzată la soare, nu la solar!
Fac pariu pe un dolar că azi îți pasă
Dacă mâine-i vreme frumoasă,
Mi-ai promis că ne-ntâlnim
Să sărbătorim ceva...

Îmi place gingășia ta,
Felul în care te comporți,
Ador cravata pe care o porți
La anumite festivități...
Iubesc zâmbetul tău șarmant,
Te încadrezi perfect
În decorul mirobolant
Creat de mintea mea!

De-ai ști cum îmi bate inima
Când te văd trecând în grabă
Pe strada cu salcâmi,
Mesteceni și castani...
Ani la rând m-am întrebat
Dacă ești doar o iluzie,
N-am crezut că dintr-o dat'
Se poate naște o iubire
Ca în poveștile de altădat'.

De-ai ști de câte ori te-am visat!
Mereu m-ai îmbrățișat
Și m-ai sărutat pe suflet,
Ca un gentleman adevărat;
M-ai învățat să supraviețuiesc
Într-o lume pestriță
Pe care uneori o disprețuiesc.
De-ai ști cât te doresc... !

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Parfum intens de iubire 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu