luni, 21 ianuarie 2019

Aș vrea eu... !

Mi-ar plăcea să fiu o stea,
Să strălucesc în fiecare noapte grea,
Lumina mea să te-nsoțească 
Atunci când inima-ți frumoasă 
Vrea să călătorească prin vise.

Aș vrea să-ți mângâi tâmplele ninse
Când focurile-n vetrele iubirii sunt aprinse,
Să cadă flori de tei din norii grei 
Peste pleoapele tale, peste ochii mei,
Să zburăm pe aripile celor doi porumbei
Pe care i-am desenat pe foi veline;

Aș vrea să te gândești la mine
Ca la o orhidee delicată, 
Să mă săruți cu patimă 
Ca prima dată când ne-am întâlnit
Pe-un țărm de mare, în prag de asfințit;

Aș vrea să fi cel mai îndrăgostit bărbat,
Să-mi spui că tristețea a sucombat, 
Că răutatea a pierit demult,
Te-aș asculta mereu cu plăcere 
Când mi-ai vorbi despre tăcere 
Și despre lucrurile mărunte, efemere,
Nu ți-aș spune "La revedere" niciodat',
Căci ești atât de minunat!

Aș vrea eu multe,
Dar știu că nu poți să îmi dai 
Decât o gură dulce 
Și dragostea-ți imensă
Care mă duce direct în Rai;
Când îți treci degetele fine 
Prin părul meu bălai,
Cireșii nu mai înfloresc în luna Mai,
Înfloresc într-o secundă 
În inima care-mi abundă de fericire,
Craca de sub picioarele mele
Nu mai e așa subțire;

Tu-mi dai putere să trăiesc, 
Mă faci să zâmbesc 
Atunci când sunt supărată, 
Ai făcut din povestea noastră 
O Capodoperă de Artă;
Averea toată tu îmi ești,
Cu tine-ajung în lumile cerești 
Căci strălucești ca o rază de soare 
Chiar de e viscol sau ninsoare!

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Parfum intens de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu