luni, 14 ianuarie 2019

Cu, sau fără motive

Iubește-mă cu, sau fără motive,
Nu mă pierde printre verbe
Sau printre substantive,
Cumpără câteva sugative,
Usucă-ți lacrimile sufletului,
Zboară cu mine prin mijlocul văzduhului,
Fii pasărea Paradisului meu,
Eu am să fiu firul tău de lalea;

Rămâi în viața mea,
Păzește-mă de lumea rea,
Trage cortina roz de catifea peste durere,
Scrie-ți pe inimă "Iubire" cu litere de aur,
Minte-mă că ești născut în Zodia Taur,
Fii primul care îmi sare în ajutor
Atunci când cad, nu când cobor
De pe orice treaptă,
Urmează fiecare săgeată care-ți arată
Drumul spre mine și spre fericire;

Cucerește-mă c-o singură privire,
Șterge cuvântul "dezamăgire" 
Din Vocabular,
Fă-ți inventar la sentimente,
Scoate câteva condimente de la păstrare,
Gândește-te la zilele frumoase următoare,
Ia două raze din soare, 
Pune-le pe a iubirii noastre cărare,
Să fim împreună acum, și-n viața viitoare.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu