vineri, 11 ianuarie 2019

Cât te iubesc...

Cât te iubesc o știe lumea toată,
Din inima-mi săgetată de Cupidon
Răsună al iubirii ton neîncetat...
Pe oriunde am umblat
Tot de tine am dat
Frumos fiu de împărat
Cu sufletul înflăcărat de dor,
Al tău minunat glăscior
Mă face să urc pe Scara Bucuriilor,
Când îmi rostești numele
Răsare soarele, înfloresc florile...
Crapă pietrele de ciudă
Când privirea-ți blândă se oprește
Pe trupu-mi îmbrăcat regește...
Sărutul tău mă năucește,
Fericirea îmi zâmbește în fiecare zi
Dar tu te faci că nu știi
Că dai sens vieții mele...
Iubitule cu ochi ca două stele,
De n-ai fi tu, nopțile mi-ar fi grele,
Aș avea coșmaruri,
N-ar mai exista idealuri la care să visez,
N-aș mai avea cu cine împărți
Clipe frumoase, raze de speranță aurii.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu