vineri, 21 decembrie 2018

Știi că... ?

Știi că iubirea ta
Îmi încălzește trupul și inima 
Când iarna își întinde
Plapuma-i groasă de zăpadă 
Pe fiecare stradă?

Știi că în a mea ogradă 
Au înflorit merii și perii?
Brațul uitării nu m-a atins,
În suflet mi-a nins 
Cu stele strălucitoare,
E lumină lină 
Pe-a Fericirii mele cărare.

Știi că dalba ninsoare
Mă duce cu gândul 
La un țărm de mare
Cu valuri uriașe?

Câte zâmbete gingașe mi-ai oferit
Când ne-am întâlnit 
Prima oară sub clar de lună!
Vremea bună ne-a ajutat
S-ajungem pe aripi de vise
Dintr-un capăt al lumii până în celălalt.

Câte cuvinte frumoase ne-am spus
Când soarele venea, apoi pleca 
Înspre apus! Iubirea nu s-a dus nicăieri, 
A rămas în sufletul meu, în inima ta;
Știi că ești minunea mea?


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Lumina Iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu