vineri, 21 decembrie 2018

Oxigenul meu

M-am gândit ades la tine
Până-n brațe ți-am căzut,
De când te-am văzut 
Inima mi s-a lipit
De-al tău suflet liniștit;

Am crezut că a murit 
Dorul greu și neclintit
Din sufletu-mi betegit
Când m-ai mângâiat pe tâmple;

N-am știut c-o să se-ntâmple 
Minuni multe-n viața mea
Până nu mi-ai dat gurița ta,
Soarele de-atunci apare
Zi de zi pe-albastra zare;

Este primăvară-n mine
De când te cunosc pe tine,
Nici nu ninge nici nu plouă
În povestea-mi nouă de iubire;

Fire verzi de busuioc au răsărit 
De-a lungul unui drum spre Infinit,
Cu tine am pășit în Rai
Frumosule cu păr bălai;

Te rog să-mi stai alăturea o veșnicie 
Să-mi umpli inima de bucurie,
Fără tine nu pot respira,
Ești oxigenul care prelungește viața mea.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Lumina Iubirii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu