vineri, 21 decembrie 2018

Aseară...

Aseară m-am gândit la tine,
Am adormit într-un târziu
Și am visat că ești cu mine
La poalele unui munte,
Adunam boabe mărunte de muștar,
Le puneam pe un cântar imaginar
Apoi le aruncam într-un estuar
De la capăt de lume.

Aseară m-ai sărutat pe frunte
Și m-ai îmbrățișat,
Ai legat inima ta de inima mea
Cu o panglică strălucitoare
Pe care erau pictate raze aurii de soare,
Palida ninsoare s-a prefăcut în rouă,
Două lacrimi dintr-o dată s-au topit,
Vântul s-a stârnit și-a început să plouă.

Aseară mi-am pus rochia cea nouă
Când te-am așteptat cu masa pusă,
Eram tare drăgăstoasă, supusă...
Cu inima răpusă de săgeata lui Amor
Te-am invitat în dormitor
La un pahar de vorbă,
Oala de ciorbă a dat în foc
Când m-ai cuprins de mijloc,
Era să mă topesc pe loc
La fel ca lumânarea parfumată
De pe podea.

Aseară, privirea ta senină
S-a oprit pe trupu-mi de felină,
Buzele-ți catifelate
S-au lipit de buzele-mi moi,
Degetele-ți fine
S-au jucat prin părul meu
Până când ceasul rău a sunat
Și m-am trezit la realitate;
Aseară, ca prin vis
Ne-am iubit în câteva minute
Cât pentru o eternitate!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu