marți, 25 decembrie 2018

Privește-te!

Privește-te-n oglindă 
Să vezi cât de frumoasă ești 
Lună de porțelan!
În fiecare noapte strălucești 
În pagini de povești și pe cerul violet,
Adesea îți compun câte-un sonet
Sau câte-un cântecel, 
Căci ai grijă de-al meu suflețel.

De nu te-aș vedea seară de seară 
Mi s-ar pune-o piatră pe inimioară,
N-aș mai avea somnul lin
Nici cu cine să închin 
Un pahar dulce de vin
Când Orizontul e senin!

Privește-te în apa mării 
Când vântul șuieră ușor
Să vezi cum orice nor dispare
Și se luminează fiecare cărare
De la Est la Vest,
Sau de la Nord la Sud.

Sub razele tale poleite cu argint 
Aș sta ca sub razele aurii de soare
În clipele rătăcitoare,
Lună plină de splendoare!
Îngerii dansează în jurul tău 
Așa cum dansez și eu
În jurul iubitului meu!

Mereu mă gândesc la tine
Ca la o superbă floare
Din grădina mare a lui Dumnezeu!
Ce mult aș vrea să fiu în locul tău
Să privesc lumea de sus,
Să stau în brațele lui Iisus
Pe care îl iubesc nespus!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Lumina Iubirii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu