vineri, 7 decembrie 2018

Lipici cu sclipici

Mi te-am ascuns în suflet 
Ca pe o Oază de Fericire
Când mi-ai apărut în față aievea,
Nu ca o nălucire,
N-ai fost, nu ești doar un simplu vis,
Ai fost scânteia care a aprins Focul iubirii.

Mi te-am zidit în mine 
Când nuferii au înflorit,
Ți-am liniștit gândul răvășit,
Ți-am mângâiat trupul istovit;

Te-am modelat după cum am vrut
Ca pe-o bucată de lut amestecată cu apă,
Ți-am fost dragă, mi-ai fost drag
De când ne-am întâlnit prima oară 
În al toamnei frumos prag.

Ploua și frunze ruginii cădeau 
Când ochii noștri se-ntâlneau
La ceas de seară,
Azi ninge pe vechea ulicioară 
Unde ne-am sărutat 
De zeci de ori, nu doar o dat'.

Mi te-am pictat în suflet 
Cu acuarele fermecate,
În fiecare noapte, ca o stea de aur
Apari pe bolta senină;

Mi-e Universul plin de lumină 
De când te-am cunoscut,
N-aș fi crezut că poate exista 
O inimă atât de bună ca a ta! 

Mi te-am lipit de viața-mi grea
Să-mi fii mereu alăturea,
Lipici cu sclipici am folosit
Să fii strălucitor, cum ai dorit.

Mi te-am ascuns în inimioara mea
Când primăvara a fugit de-acasă, 
Mi-ai fost mire, ți-am fost mireasă 
În primul capitol din povestea noastră.

Te iubesc cu patimă, cu disperare,
Îmi ții loc de soare în zilele amare,
Ești raza de speranță care nu dispare
De pe întinsa albastră zare 
De deasupra mea;

Ca un mugur de floare de nu-mă-uita
Răsari în grădina-mi minunată
De fiecare dată 
Când inima mi-e zbuciumată,
N-am să renunț la tine niciodată! 

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Punți de legătură 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu