vineri, 7 decembrie 2018

Bună dimineața Soare!

Iarna aceasta mi se pare atât de lungă!
Aș vrea ca dorul meu s-ajungă la ușa ta,
Să-i spui "Bună dimineața Soare,
Bine-ai venit în lumea-mi fără de culoare!"

Iarna aceasta tăcută
Cu multe semne de întrebare
Mă pune în mișcare ca pe o roată,
Cu inima-mi îmbrăcată în iubire
Am să merg la Linia de Sosire
Unde m-așteaptă Trenul
Pe care scrie "Fericire".

Am să urc în primul vagon La Clasa întâi
După ce-am să-ți trimit o bezea
Ca să nu-ți pui pofta de iubire-n cui,
Porțile Raiului se vor deschide
Când îi voi râde tristeții în nas;

N-am să fac popas printre amintiri
Chiar dacă am unele nelămuriri.
Să-mi pui petale de trandafiri pe pernă,
Să ne iubim ca-n Epoca modernă
Până când va veni primăvara!

La noapte, ne vom pierde printre șoapte,
Ape tulburate nu vor fi
Chiar dacă zăpezile-argintii ne vor cotropi,
Ne vom tăvăli pe covoare de stele
Ca să scăpăm de blesteme, de belele;

Vreau ca Anul Nou
Să ne găsească îmbrățișați,
Strâns legați cu funia dragostei.
Chiar dacă frunzele de tei au înghețat
Inima mea nu a încetat să bată tare
Din dragoste mare pentru tine;
De vei rămâne lângă mine, totul va fi bine!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Punți de legătură 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu