duminică, 9 decembrie 2018

Iubirea, piatră de hotar

Întind mâna când vreau să ating o stea,
Scot fotografia cu noi doi
Din buzunaru-mi de la pijama,
Aprind lumina în cămăruța-mi goală, 
Îmi pun în poală o rază de lumină 
Ca să îmi fie noaptea lină.

Îmi lipesc buzele de gura ta 
Când îmi vibrează inima,
Visez cu ochii deschiși 
Că-mi ești aproape,
Mă trec sudori, apar fiori, 
Zeci de culori văd la Orizont;

Dansează fulgi roz de nea 
Pe ringul unde dragostea-i stăpână, 
Blânda Lună doarme liniștită 
În perioada blagoslovită din an
Când nu iese din grajd Calul Troian.

Albastre flori văd pe pereți în zori
Când nu sunt nori pe cer,
Cocori și egrete 
Scot din imaginare eprubete,
Le pun aripi de mătase,
Le dau drumul să zboare 
Seara, pe la ora șase.

Când lângă mine ești
Și-mi spui că mă iubești
Te pun să scrii pe foi aurii
Că n-ai să mă părăsești, 
Te iscălești, mă iscălesc 
După ce-ți șoptesc că te iubesc;

Îți promit că n-am să te dezamăgesc,
Nici n-am să te părăsesc, 
Am să pun iubirea noastră în ramă,
Să ne fie balsam pentru orice rană.

Când vreau să fiu cu tine,
Nu te mai caut printre suspine,
Iubirea ta îmi aparține,
Ca un râu cu Apă Vie 
Curge prin arterele fine ale inimii mele,
Mă scapă întotdeauna de belele.

Ce frumușele sunt clipele de tăcere 
Când simțim calda mângâiere 
A dorului hoinar 
Ce face ca iubirea 
Să ne fie piatră de hotar
În fiecare ceas aniversar!

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Punți de legătură



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu