luni, 10 decembrie 2018

În iarna aceasta

În iarna aceasta cu zăpezi argintii
Am să închid fluturii iubirii în colivii,
N-am să-i mai scot până la primăvară
Căci frigul de afară le poate dăuna.

În iarna aceasta strălucitoare ca o stea,
Am să port mănuși albe de catifea,
N-am să mai beau cafea
Ci doar ceai fierbinte din flori de soc,
Poate voi avea mai mult noroc.

Timpul trece greu acum,
Deasupra fiecărei case-s dâre de fum,
Fericirea a rămas blocată pe drum.
Am să-mi dau cu parfum de ghiocei,
Poate va pleca mai repede
Crăiasa Zăpezii cu alaiul ei.

Cuiburile de porumbei sunt părăsite
De când a venit gerul pe negândite,
Crivățul face ravagii în pădurile de fagi,
Spiridușii dragi nu lipsesc
Din niciun basm copilăresc.

Anul acesta, ca și altădat'
Albastrul cerului s-a decolorat
Când a nins prima dat',
Degeaba mi-am pictat pe suflet
Raze aurii de soare,
E ceață de la munte pân' la mare.

Câinii latră pe la stână
Când apare mândra Lună,
Lupul și-a schimbat părul, dar năravul ba,
Mereu râvnește la bunurile altora.

În iarna aceasta care mă dă pe spate
Am să port bentițe colorate
Ca becurile din brăduțul desenat
Pe pereții holului de la intrare
În inima-mi caldă și mare.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Punți de legătură 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu