joi, 13 decembrie 2018

Drum pavat cu flori

Pe bolta-ntunecată apare câteodată luna,
I s-a micșorat puțin cununa 
De când a plouat cu stele de gheață 
În prima noapte a lui Decembrie
Și-ntr-o marți de dimineață.

Omătul s-a așternut ca un covor 
În a mea ogradă și-n fiecare colțișor
Al inimii mele cuprinse de dor,
Vântul suflă încetișor
Ca un bătrâior istovit lihnit de foame;

Moș Crăciun doarme
Lângă coșulețu-i plin cu poame,
Poștașul nu a venit de câteva zile,
Dar am pile la îngerași
Căci sunt ai iubirii slujbași.

Abia aștept să primesc vești 
De la iubitul meu care-i plecat în turneu!
I-am trimis scrisoare
Într-o zi frumoasă de sărbătoare
Când soarele-mi zâmbea de pe albastra zare.

Privesc pe geam cum ninge fără încetare,
Îmi fuge gândul la un țărm de mare 
Plin de pescăruși; Visez cu ochii deschiși
Că deschid uși ferecate,
Beau Apă Vie din izvoare fermecate...

Clopotul Fericirii bate în fiecare minut
De când la pieptul meu s-a cuibărit 
Un fior intens, nemaiîntâlnit; Te iubesc, iubire!
Tu-mi dai aripi de zbor și plutire;

Datorită ție nu-mi ies din fire niciodat',
Drumul vieții mele e pavat cu flori,
Pe cerul din lumea-mi de poveste
Nu există pături negre de nori;

Universul mi-e plin de culori minunate
De când mi-ai apărut în cale
Ca o Oază de bucurie și de libertate
Iubire care mă ferești de moarte!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Lumina Iubirii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu