miercuri, 5 decembrie 2018

Iarna... ☃

Ninge cu flori dalbe în povestea mea,
Ninge și aievea; Steluțe albe de catifea
Mi se lipesc de tâmple...
Nu știu ce-o să se întâmple pe viitor,
Dar n-am să renunț la darurile lui Amor
Pe care le-am primit în luna lui Cuptor.

Iarna, mă face să merg încetișor,
Nu vreau să alunec pe gheața suspinelor
În acest anotimp rece, frumușel,
Care mă pune pe gânduri nițel!

Crivățu-i cam zgomotos,
Un firicel de lumină si-a făcut adăpost
Sub crengile unui brăduț stufos,
Un băiețel lăudăros
Îmi arată Omul de zăpadă
Făcut de mânuțele-i dibace
La primul colț de stradă.

Ninge în inimii mele ogradă
Cu fluturi roz și argintii,
Norii cenușii nu-mi inspiră teamă,
N-am să fac dramă din comedie;
Sunt încă vie, mă bucur că trăiesc,
Lui Dumnezeu îi mulțumesc în fiecare zi
Că are grijă de copii și de bătrâni,
De oamenii cuminți și buni!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Punți de legătură 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu