miercuri, 5 decembrie 2018

Ce-ai făcut?

Ce-ai făcut Iubire dragă,
Îți arde de pozne, de șagă?
Doar știi că ești preferata mea,
Te folosesc în fiecare poezie
Căci nu îmi ceri simbrie,
Mi te oferi pe tavă aproape mereu,
Te port în gândul și-n suflețelul meu.

Ce-ai făcut frumoasă primăvară,
Ai rămas pe vechea-ți ulicioară
În ultima seară c
ând mi-ai stat în brață
Până dimineață?

Ce-ai făcut mugur de floare?
Mi te-au furat păsările călătoare
Și te-au dus departe
Unde pașii mei nu pot ajunge?

Azi ninge, dar nu-mi displace,
Moș Nicolae trebuie să vină-ncoace
Cu daruri la copii, 

Cu dulciuri, cu jucării...
Am să îmi pun și eu ghetuțele la ușă,
C-am fost cuminte ca o păpușă,
N-am supărat pe nimenea,
Mi-am văzut de treaba mea.

Hai că vorbim mai târziu,
Vreau să fiu fresh la miez de noapte,
Clopotul fericirii va bate
Pentru întreaga lume...
Mai inventează glume până atunci,
Treci peste văi, peste lunci,
Să nu te culci 

Până nu mă săruți pe frunte
Iubire mare cât un munte!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Punți de legătură 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu