sâmbătă, 1 decembrie 2018

Din toată inima

Aș vrea să fiu un foc viu,
Să ard în sufletu-ți pustiu,
Să nu mă stingă nimeni niciodată;
Mi-ar plăcea să fiu a ta,
Pe-o perioadă nelimitată.

Aș vrea din toată inima
Să fiu o floare de nu-mă-uita,
Să ai grijă de viața mea,
Să-mi dai iubire-n loc de apă,
Să-mi spui că îți sunt dragă
În fiecare minut.

Aș vrea să te sărut pe gât
Când pui capul pe umăru-mi stâng,
Să îmi lipesc gura de gura ta,
Să simt cum îți bate inima
Când te îmbrățișez;

Aș vrea cu tine să dansez
Prin ploaie, la Saint Tropez,
Să te păstrez în amintire
Ca pe o ultimă iubire.

Aș vrea să te-nvelesc cu stele
Când nopțile ți-s grele,
Să-ți fie somnul lin,
Să uiți de-al vieții chin;

Sub ramuri de măslin aș sta cu tine
În zilele senine de vară,
Să-ți piară de pe chip
Orice urmă de tristețe,
Să pot să mă bucur cât mai mult
De-a ta unică frumusețe;

Aș vrea să-ți dau povețe,
Cum îți dădeam demult,
Să stau să te ascult
Când nu ai cu cine să vorbești;

Aș vrea să mă iubești cum te iubesc,
Să mă dorești cum te doresc,
Să îmi zâmbești cum îți zâmbesc
În fiecare zi;
Din toată inima mi-aș dori
Doar al meu să fii!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Punți de legătură 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu