vineri, 21 decembrie 2018

Ai sosit...

Ai sosit iubire dragă 
Din călătoria-ți lungă,
Uneori am fost pe-aceeași undă,
Tu ai mers pe-o dungă,
Eu am strâns în pungă 
Câteva lăcrămioare 
Căci ochii mi-au fost triști
Ca ai unor buni artiști
Când ai fost departe;

Ai sosit azi noapte la mine în pridvor,
Mi-ai adus o floare superbă de măr,
Ți-era frică oare că am să mor 
Dacă n-aud al tău duios glăscior?
Nu mi-e ușor când nu ești lângă mine,
De-aia nu mă supăr niciodat' pe tine!

Bine ai revenit în viața mea!
Te-am așteptat ca pe o stea de la Răsărit, 
Timpul s-a grăbit să mi te-aducă 
Până când nu se usucă ultimul bonsai;

Sper că stai ani buni de astă dată,
Am să pun zăvor la poartă 
Și lacăte la ușa dorului,
Vreau să rămâi cu mine cât mai mult,
Să nu mai semăn cu o frunză 
Rătăcită în vânt!

Ai sosit dulce cuvânt... "Iubire",
Am să te țin mereu pe buzele-mi fierbinți
Ca să nu îmi ies din minți;
Ochii-mi sunt cuminți, inima mea te vrea,
Trupul mi se frânge ca trestia 
Dacă nu simte atingerea ta;

Ai sosit exact când trebuia,
Sufletul mi-e primenit de sărbătoare, 
Nu mi-e frică de ger și de ninsoare
Căci focul în soba-mi veche arde tare!

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Lumina Iubirii 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu