joi, 27 decembrie 2018

Adie vântul 🌿

Adie vântul ușor
Printre crengile 
uscate de măr,
Vara fierbinte e la Ecuator,
Primăvara înmiresmată
E-n al sufletului meu 
cald pridvor.

Adie vântul, îmi șoptește la ureche
Că sunt frumoasă de n-am pereche,
Zbor ca o pasăre dintr-o poveste veche
Spre zările albastre de vis;

Raze de soare din Paradis
Îmi mângâie obrajii fini,
Ramuri de măslini pictez cu gândul
Când nu se cutremură pământul;

Desenez fluturi și faguri cu miere,
Încerc să dezleg anumite mistere,
Vreau să deschid cuferele de aur
Să pun la loc de cinste Iubirea,
Prețiosul tezaur.

Adie vântul ușor,
Mi-am pus busuioc în păr
Ca să am noroc anul viitor
Și-n toți anii care vor urma;

Dumnezeu îmi e aproape,
Inima-mi o să se-adape
Din izvoarele binecuvântate
Cu Apă Vie;

Adie vântul,
Se împrăștie-n lume cuvântul,
Versurile devin balsam pentru suflet,
Niciun bocet de jale nu se-aude,
Genele nu mi-s ude de lacrimi;

Adie vântul iertării,
S-a așternut praful uitării
Peste chinuri, peste patimi,
Nu mai există dureri,
Nici pași rătăciți
Pe drumuri spre nicăieri.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 










  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu