joi, 27 decembrie 2018

Între Nord și Sud

Aș vrea s-ajung la tine
Dar timpul e urât,
Zăpezi negre s-au așternut
Pe podul care leagă Nordul de Sud;
Azi noapte, mi s-a părut
Că-mi bați în geam,
Pluteam între vise și realitate
Pe la ora zece jumătate;
Mi-am pus peste cămașa de noapte
O manta albă de catifea,
Să nu mai simt că-i vreme rea.

Aș vrea să mi te scot din gânduri
Dar nu pot... iubire dulce-amară
Ca o cireașă din compot!
N-am să mai socot cum trece timpul
Căci nisip este destul
Și-n clepsidră, și pe malul unui râu
Din povestea mea frumoasă.

Iubire nemiloasă, zbuciumată,
Uneori aș vrea să fiu băiat, nu fată,
Să-ți văd fața luminată, nu întunecată,
Să nu mai am privirea încruntată
Când îmi lipsești...
Vreau să te fac să mă iubești,
Căci dragă mi-ai fost dintotdeauna,
Mi-ai pus de multe ori pe cap 

Cununa Fericirii.

Nu te mai întrece cu gluma,
Că-ți dau una de nu te vezi... !
Da... Îți voi da o sărutare
Trimisă cu o rază de soare;
Chiar dacă la televizor
S-a anunțat viscol mare,
Așteaptă-mă cu drag și dor
Că îmi ești de mare ajutor,
Fără tine simt că mor!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu