luni, 5 noiembrie 2018

Tone de fericire

Pentru tine am renunțat la mine,
Mi-am lăsat ego-ul pe panoul
Pe care scrie "Melancolie",
Am cules strugurii copți din vie,
Și boabele dulci, nu acre,
Lacrimi sacre ale sufletului.

Pentru noi, am poleit cu aur cuvântul "Doi"
Am inventat o lume unde nu există uitare
Nici bulgări de sare care se topesc
Atunci când întâlnesc picuri de ploaie;

Pentru tine-am păstrat fiecare foaie
Pe care-adeseori am scris
Că nu e de ajuns să iubești în tăcere,
Că nu trebuie să existe durere
În lumea plină de mistere a dragostei;

Cu litere din pulberi de stele
Mi-am notat în carnețele colorate
Gândurile-mi și ideile toate,
Pentru tine-am evadat
Din propria-mi libertate.

Pentru iubirea noastră
M-am luptat cu morile de vânt,
Pentru trupu-ți plămădit din lut

Am făcut din petale de flori așternut,
Pentru tine, scumpul meu iubit

N-am încălcat niciun jurământ; 

De mii de ori cu tine în gând,
M-am ridicat până la cer
Și am căzut de-atâtea ori
Pe petice uscate de pământ;

Dar când n-au fost nori
Porumbeii voiajori
M-au luat pe aripile lor,
Am zburat deasupra zărilor,
Îngerii păzitori m-au ajutat
Să-mi vindec sufletul accidentat.

Pentru tine am renunțat
La dorul sfârtecat de sabia geloziei,
Pentru noi m-am dedicat chimiei,
Am învățat numele fiecarui element
Și combinațiile perfecte
Pentru un foc incandescent. 

Pentru tine, pentru noi, pentru iubire,
Nu mi-am ieșit niciodat' din fire,
Am evitat orice străină privire,
N-am vrut să te fac să simti
Ce înseamnă dezamăgire;

Te iubesc cu disperare,
Îmi ești rază de soare în zilele amare,
Am pus tone de fericire la păstrare
Pentru noi și perioadele următoare.


Autor - Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu