miercuri, 14 noiembrie 2018

Nu vreau să mă vindec de iubire

Nu vreau să mă vindec de iubire,
Vreau să rămân în amintire
Ca o victimă a lui Amor,
Sufletu-mi plin de dor
Îmi spune să nu mai merg ușor 
Pe drumul întortocheat al vieții 
Căci anii bătrâneții vor veni oricum;

Nu vreau să mă vindec de tine acum,
Poate într-o viață viitoare, da,
Dar nu știu dacă inima mea
Îți va da voie să evadezi din ea,
Nici conștiința-mi nu cred că m-ar lăsa
Să renunț de bunăvoie la ceva 
Ce mi-am dorit de ani întregi;

Sper că-ntr-un târziu ai să-nțelegi,
Nu trebuie să mai alergi după himere,
Trebuie să te mulțumești 
Cu-a mea tandră mângâiere,
Cu sărutu-mi dulce, fagure de miere;

Nu vreau să-ți spun "Adio!" 
Ci doar "La revedere!"
Căci rând pe rând 
Se dezleagă din mistere,
Iubirea nu-mi va pricinui nicio durere
Dacă vei reuși să te vindeci de tăcere. 


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu