miercuri, 14 noiembrie 2018

Parfumul lui April

Mi-e dor de parfumul lui April,
De decorul pictat în roz și vernil,
De codrii tineri cu frunze dese, 
De câmpiile cu iarbă înrourată;

Mi-e dor e primăvara-nmiresmată,
Fata delicată cu fustă plisată colorată, 
Cu flori de măr în păr,
Cu raze de soare în buzunare.

Mi-e dor și mă doare
Că nu mai văd steaua strălucitoare 
Ce-mi apărea noapte de noapte în vis 
Când geamul sufletului mi-era deschis.

Mi-e dor de o petală albastră de iris,
De un cireș cu ramuri înflorite,
De o egretă și de un cocor,
De-un cer de-azur fără niciun nor. 

Mi-e dor, mi-e dor, mi-e tare dor 
De tine Eros, drag călător, 
Am navigat împreună 
Pe-atâtea mări și oceane
Cu fericirea în geamantane!

Mi-e dor de lampioane și de zmeie,
De o scânteie aprinsă de iubire,
De o tulpină subțire de ghiocel,
De-un firicel de busuioc;

Mi-e dor de-un foc de tabără,
De un țărm de mare, de o ancoră,
De un vapor și de un marinar,
Mi-e dor de ploaia de mărgăritar
Din al iubirii calendar!

Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu