sâmbătă, 3 noiembrie 2018

Iubire, fragedă floare

E ploaie la mine, e soare la tine,
Toamna pleacă, iarna vine,
Puține zile mai sunt pân' la sfârșit de an,
Mă bucur nespus că-n suflet te am,
Iubire, dulce balsam!

E noapte la mine, la tine e zi,
Mă dezbrac de cămașa din frunze ruginii,
Pun ceasul să sune la oră fixă,
Căci sunt fixistă uneori;

Îmi beau cafeaua-n zori
Cu gândul că va veni poștașul
Cu o scrisoare de la tine,
Mă mint că totul e perfect, nu bine;

Când văd dâre de noroi, dau timpul înapoi,
Caut în albumul vieții pozele cu noi,
Număr din doi în doi,
Și uite-așa iubire, mai trece-o altă zi de joi.

În weekend mă odihnesc,
Stau la fereastra lumii și privesc
Cum zboară păsările călătoare,
Îmi amintesc de o albastră mare
În care s-a înecat o lacrimă de sare.

Nu vreau să-ți pun nicio întrebare,
Oricum, tu mă îndemni la visare,
Sunt fericită că te-ai cuibărit
În inima-mi frumoasă, mare,
Iubire, fragedă floare.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu