duminică, 4 noiembrie 2018

Aripi larg deschise

Frumosule cu chip îngeresc, 
Vreau să-ți spun că te iubesc.
Pe aripi de vise, 
Cu tine-n gând plutesc
Din zori până în seară,
În mine-i primăvară mereu,
Tu ești floarea parfumată 
Din grădina sufletului meu!

Pe Cerul Speranțelor, nu e niciun nor,
Săgeata lui Amor îmi arată 
Pe unde trebuie să merg, 
Dar eu vreau să zbor
Ca o egretă cu aripi larg deschise
Spre al dragostei decor.

Mi-e inima ușoară ca un fulg de nea,
Curând, am să o pun în palma ta,
Abia aștept să-ți simt 
Buzele dulci ca mierea
Lipindu-se de gura mea!

Frumosule cu nume de Sfânt, 
Când ninge sau când plouă,
Eu nu mă mai frământ, ci cânt,
Dansez ca o frunză în vânt,
Mă ridic de la pământ 
Fără să îmi iau avânt;

Pentru tine inventez orizonturi noi, senine,
Desenez pe foi veline munți și coline,
Drumuri fără serpentine,
Creionez cu mintea râuri cu ape cristaline
În care-mi clătesc ochii ca să văd mai clar
Lacrimile de mărgăritar
Care-ți inundă arar cămara inimii; 

De-ai știi câtă fericire aduci în viața mea,
Sufletul ți-ar tresălta de bucurie,
Ai scrie versuri de dragoste și dor,
N-ai mai vedea lumea în alb-negru, 
Ci color... !

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu