vineri, 2 noiembrie 2018

Presto!

Amore, vieni presto,
Să mâncăm paste cu pesto
Și iubire pe pâine,
Mâine poate-i vreme rea,
Vino acum, nu mai întârzia!

Ia trenul din Gara Fericirii,
Coboară în stația Dezrobirii,
Adu-mi trandafirii pe care i-am uitat
Pe banca din parcul cu salcâmi
Unde ne-am întâlnit odat'.

Amore grande, ia două grenade cu tine,
Vreau să ucidem tăcerea,
Să aruncăm în aer durerea și tristețea
Acum, când bătrânețea stă la pândă;

Am să scot din inima-mi blândă
O rază de soare, să ți-o aștern pe cărare,
Căci luminile din felinare în zori se sting
Și nu mai pot să te cuprind în brațe 

Ca și cum aș cuprinde Infinitul;

Vino preaiubitul meu,
Adu-mi o binecuvântare de la Dumnezeu
Și-o floare albă de cais,
Evadează din micuțu-ți Paradis,

Intră în căsuța frumoasă din al meu vis,
Ușa inimii mele nu-i ferecată,
Geamul sufletului mi-e deschis!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu