miercuri, 7 noiembrie 2018

Întotdeauna doi

Iubește-mă ca pe o primăvară 
În toamna aceasta monotonă,
Plimbă-te ca o dronă deasupra mea,
Contemplează-mă 
Ca și cum ai contempla natura.

Sărută-mă sub bolta vineție 
Când struguri în vie nu mai sunt,
Fii ca o adiere blândă de vânt, 
Șoptește-mi la ureche 
Că vrei să formăm o pereche.

Încearcă să intri pe sub pielea mea, 
Invită-mă la un suc sau la o cafea,
Dă-mi haina de pe tine, 
Îmbracă-mă-n cămașa ta,
Cere-mi mâna, am să-ți dau și inima.

Pune-ți capul pe perna-mi moale
Când plouă noaptea în rafale,
Mângâie-mi obrajii ca două portocale,
Lasă-mi lacrimile să se usuce 
Ca să-mi fie somnul dulce.

Iubește-mă acum, la răscruce de drum,
Ca să se prefacă-n scrum tristețea,
Folosește-te de gentilețea de altădat', 
Invită-mă la dans cum m-ai invitat 
În ziua când povara de pe umeri 
Ți-am luat.

Dăruiește-mi munți, oceane de iubire 
Ca să-ți dăruiesc infinită fericire,
Pune-o liniuță de unire între noi
Ca să fim întotdeauna doi.

Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu