miercuri, 7 noiembrie 2018

Mai spune-mi o poveste

Mai spune-mi o poveste de iubire
Acum, când vara doarme în neștire
Și berzele și-au părăsit vechile cuiburi,
Spune-mi că te bucuri de fiecare clipă
Când te țin sub a mea imaginară aripă
Ca să te protejez;

Eu am să-ți spun c-adesea te visez,
Nici toamna nici iarna nu hibernez,
Încerc să descifrez codurile noi
Să deschid seifurile cu amintirile în doi.


Mai spune-mi despre firele de ghiocei
Ce ți-au crescut la tâmple în iernile grele,
Spune-mi că dintre miile de stele
Nu-i niciuna mai frumoasă
Ca steaua ce strălucește
În a inimii mele casă;

Mai spune-mi 

Că dragostea-i contagioasă,
Că e un virus de care scapi cu greu,
Spune-mi dragul meu
Că mă porți în gândul tău
Ca pe o floare de cireș,
Că vrei în calea mea să ieși
Când mă plimb pe țărmuri
Cu nisipuri fierbinți;

Mai spune-mi o poveste

Despre oamenii cuminți,
Despre sutele de sfinți
La care te-ai rugat
Să nu dispară zâmbetul
De pe chipu-mi luminat de razele iubirii,
Spune-mi că sunt motivul fericirii tale,
Vinu-ți dulce din pocale;

Nu-mi spune lucruri banale,
Spune-mi o poveste
Despre un fluture și-o floare,
Despre un râu și-o apă curgătoare,
Despre un soare oglindit în ape,
Mai spune-mi că-mi vei fi mereu aproape.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu