miercuri, 7 noiembrie 2018

De multe ori

De multe ori aș vrea 
Să te lipesc de umbra mea
Cu scoci sau cu lipici,
Să nu mai zici că-i doar o glumă 
Iubirea-mi pentru tine
Care poate ajunge-ntr-o secundă 
Până dincolo de Lună.

De multe ori înfrunt furtuni, 
Zile, săptămâni la rând
Când nu te văd trecând prin fața mea,
Noaptea, privesc pe cer 
Steaua  preferată a ta,
Mă bucur de lumina sa,
Când vremea se strică, 
Încep să cad pe gânduri 
Și nu mă mai ridic, 
Nu mai am chef de nimic.

De multe ori mă implic în lucruri încurcate,
Caut dreptate unde există nedreptate,
Încerc să rezolv probleme nerezolvate,
Să dezleg mistere neelucidate,
S-aduc înapoi primăverile înmiresmate.

De multe ori, doru-mi din suflet
Străbate timpuri și anotimpuri,
Tone de nisipuri albe s-au risipit 
Dintr-o clepsidră de pe un raft prăfuit.

De multe ori te-am iubit anticipat 
Pentru că n-ai încălcat nicio poruncă,
Niciun munte, nicio stâncă 
Nu ți-a stat în cale,
Ai făcut salturi aproape mortale
Ca să ajungi eroul din povestea mea;
De multe ori te consider 
Un boboc de floare superbă 
De nu mă uita!

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu