joi, 1 noiembrie 2018

În Ochii Lui Dumnezeu

Prin pădurile de brazi
Se-aud susurând izvoare,
În lumea viselor este sărbătoare,
Nu s-a uscat încă frunza de cicoare;

Aprind lumina pe a iubirii cărare,
Luna dintre nori apare, ceața dispare,
Carul Mare se plimbă pe bolta senină,
Valurile mării freamătă, 
Eu râd în surdină;

O muzică divină se aude de departe,
E o noapte lină, ca-n pagini de povești,
Păsările cântă în cor,
Nu sunt deranjate 
De zgomotul niciunui topor;

Sub tălpi, simt moliciunea unui covor
Din flori veștede de mohor,
Încerc să merg ușor, nu în pași de step,
Încep să număr în gând până la trei,
Unu, doi...

Trei iepurași gingași
Au devenit tovarăși cu lupul,
Văzduhul se cutremură,
Bătrâna iederă
Se-agață de tot ce prinde în cale;

Urșii beau vin din pocale,
Vulpea hoață se răsfață,
Știe că poate face față
Tuturor vitregiilor vremurilor.

În pădurile de brazi e totul bine azi,
Nu știu mâine cum va fi,
Oricum, iarna va veni-n curând,
Mă voi trezi urlând sau suspinând;

Omătul se va așterne
Ca o plapumă albă pe fiecare potecuță,
Pe fiecare crenguță de brăduț drăguț,
Dar am să arunc un bănuț
În Fântâna dorințelor;

Am să le cer Sfinților s-ajute pădurea,
Să n-o taie securea
Ca să mă bucur de aer curat mereu,
Căci sunt o ramură de brad și eu
În Ochii Lui Dumnezeu.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu