miercuri, 31 octombrie 2018

Frunze și flori

Frunze galbene și ruginii 
Dansează în vânt, 
Bulbi de flori fermecate stau aliniate  
Sub petece umede de pământ,
Eu fac ocolul lumii în gând, 
Inima îmi bate tare,
Îmi imaginez că stau la soare,
Că adorm și mă trezesc 
În triluri de privighetoare.

Nu mai țin cont de ceas,
Toamna mă lasă întotdeauna fără glas.
Prin amintiri fac popas
Și mă întreb "Ce-a mai rămas 
Din primăvara minunată?"
O poartă dărâmată 
Pe unde intra cândva 
Splendoarea toată? 

Picuri reci de ploaie 
Îmi mângâie pleoapele obosite,
Văd păsări albe cuibărite 
Sub streșini de cer,
Sufletu-mi stingher își caută perechea,
Mă apucă strechea... !

Urechea nu mă înșeală, am auzul fin,
Suspin de dor când apar în decor 
Miri si mirese, împărați și împărătese
Ca într-un basm frumos...

Ridic ochii de jos 
Și îi înalț spre zările întunecate, 
Nu mi-e frică de nimic, 
Nici măcar de moarte!
Știu că Dumnezeu mă iubește,
Că Eros îmi zâmbește în fiecare zi;

Frunze galbene și ruginii
Desenez adesea pe coli albastre și aurii, 
Flori roșii cu petale de argint 
Pun după fiecare cuvânt de iubire 
Pe care-l scriu
Pentru iubitu-mi cu ten măsliniu.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu