joi, 1 noiembrie 2018

Când îmi ești aproape

Visele noastre, flori albastre în glastre,
Ochii noștri, stele aprinse în noapte,
Buzele mele uscate, 
Buzele tale catifelate,
Izvoarele nesecate cu Apă Vie
Din care bem însetați,
Dorințele care ne țin încorsetați,
Legea atracției, orele de chimie,
Iubirea, dulcea poezie 
Scrisă în totală armonie...

Trupurile noastre puternice 
Ca niște trunchiuri de copaci,
Obrajii noștri roșii, ca niște maci,
Păru-ți scurt grizonat, 
Păru-mi lung roșcat, lăsat pe spate,
Emoțiile pe care le simțim
Când ne întâlnim...

Amintirile frumoase prin care rătăcim
Ca doi actori din filme vechi,
Inimile noastre perechi,
Cireșele coapte de la urechi,
Sufletele noastre pline de lumină,
Strunele de mandolină, 
Arcușul de vioară...

Parfumul de primăvară 
Din ale noastre gânduri,
Fluturii iubirii zburând în cârduri,
Zecile de scrisori citite în zori, 
Sutele de fiori neastâmpărați
Care vor să ne țină subjugați...

Mâinile mele, degetele tale,
Mângâierile domoale, 
Stropii de sudoare
Curgând de la deal la vale,
Mugurii fericirii care înfloresc
Mă fac într-o secundă să strălucesc;

Cât te iubesc nu mai e nevoie să îți spun,
Baloane de săpun sunt acum lacrimile,
Tristețile s-au risipit în vânt,
Sunt ca o pasăre, pot să zbor
Deasupra oricărui nor,
Mi-e ușor să merg mai departe 
Când îmi ești aproape.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu