sâmbătă, 24 noiembrie 2018

În brațele Fericirii

Oriunde aș merge,
Oricâte țări aș colinda,
Busola îmi arată
Drumul spre inima ta.

Când mă trezesc în zori
Și mă gândesc la tine
Pe cer nu mai sunt nori
Căci îi alungă ai dragostei fiori.

Au răsărit atâtea flori
În grădina inimii mele
De când mi te-a adus în cale
Ploaia de stele a lui April!

Zâmbetu-ți gingaș de copil
M-a făcut să te iubesc din prima clipă,
Dar n-am vrut să fac risipă de cuvinte,
Nu ți-am spus ce simt, ce gândesc... !

Îmi amintesc cât trac aveam
Când ne îmbrățișam și ne sărutam,
Parcă eram doi actori dintr-un film mut,
Credeam că stăm pe un teren abrupt,
Dar Valul iubirii 

Ne-a dus în brațele Fericirii. 

Orice aș face, oriunde m-aș afla,
Mintea-mi zboară tot la tine,
Nu te pot uita! Ești soarele
Din primăvara-mi de poveste;

În iernile geroase fără ninsori
Îți trimit veste prin porumbeii voiajori,
Îți scriu scrisori nenumărate,
Sufletul îmi spune zi și noapte
Că vom fi împreună până la moarte.

În orice carte scoasă la lumină
De inima-mi plină de iubire
Ești personajul principal,
Nu ai un rol simplu, banal;

Ca pe un Crin Imperial te prețuiesc,
Datorită ție nu mă rătăcesc
În Labirintul Tristeții
Și nu alunec pe nicio pantă greșită a vieții;

Mi-ai înfrumusețat anii tinereții,
Am să-ți fac de vis anii bătrâneții,
Între noi va fi mereu armonie
Căci am făcut și vom face din iubire
Artă, poezie... !

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Punți de legătură



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu