joi, 22 noiembrie 2018

Totul, într-un cuvânt

Aș vrea să fiu un fulg de nea,
Să mă topesc în palma ta 
Când mă săruți,
Să mă prefac în strop de rouă,
Să stau pe buzele-ți fierbinți
De la ora două până la ora nouă.

Ce mult aș vrea să fiu o stea,
Să-ți strălucesc în suflet 
Când e vreme rea,
Să-ți luminez cămara inimii
În nopțile triste, pustii!

O ramură de cireș înflorită 
Mi-aș dori nespus să fiu,
Să mă privești cu drag 
Când cerul de deasupra-ți este cenușiu
Și ninge peste tâmplele-ți cărunte.

De-aș fi înaltă cât un munte
În fiecare zi te-aș săruta pe frunte 
Ca pe un copil frumos, cuminte,
M-ai ține minte o viață întreagă,
Mi-ai compune baladă după baladă.

Aș vrea să-ți fiu primăvară însorită,
Să mă simt blagoslovită 
Când îmi șoptești că mă dorești,
Că mă iubești în fiecare an mai mult;
Mi-ar plăcea să-mi spui că-ți sunt 
Totul... într-un cuvânt. 


Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Punți de legătură 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu