duminică, 11 noiembrie 2018

Emanația dragostei

E-atât de multă bunătate în ființa ta!
Se vede de departe lumina
Pe care o emană dragostea,
În ochii-ți blânzi n-ascunzi comori,
Oferi totul, fără să ceri nimic în schimb.

În fiecare anotimp ești generos,
Ca soarele frumos apari în decor,
Strălucești zi de zi în paginile aurii
Din cărțile-mi groase cu poezii.

E-atât de multă culoare în lumea mea
Când îmi trimiți câte-o scrisoare
Și-ți pui amprenta buzelor pe ea!
Dar mi-e tristă inima
Când nu pot să-ți sărut obrajii de catifea!

E-atâta noblețe în ființa ta,
Și gentilețe, cât nu încape
În Marea Marmara!
Ești ca o primăvară nesfârșită,
Mă simt blagoslovită
Când îmi ești alăturea.

E-atâta căldură în inima ta!
Mereu cari pe umeri poverile altora,
Zâmbetul tău senin
Alungă orice lacrimă și suspin,
Ești un Dar Divin de la Dumnezeu.

Atât de mult se bucură sufletul meu
Când se întâlnește cu al tău
În file de povești!
Știu cât de mult poți să iubești,
Doar dăruind iubire tu poți să trăiești!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu