luni, 12 noiembrie 2018

Un înger fără nume

Ce apăsătoare-s clipele 
Când nu li se frâng aripile,
Să zboare mai repede 
Când plouă sau când ninge!
Focul dorințelor parcă se stinge
Când apa norilor se prelinge 
Pe geamuri fumurii!

Ce trist e când cutia cu bucurii e goală,
Când orice coală albă ți se pare neagră
Și nu mai ai speranțe în desagă!
Viața parcă e pustie fără flori de iasomie,
Fără iarbă verde pe câmpie!

Orice cărăruie spre munte sau spre mare
Se îngustează când omătu-i mare,
Sălile de așteptare sunt arhipline
Când iarna ca o hoață vine
Și pune nămeți pe șine,
Trenurile pleacă din gări, cu întârziere,
Spre lumi îndepărtate, incolore.

Câtă durere poți să simți 
Când verși lacrimi fierbinți,
Când bați la porți închise, 
Când nu găsești ferestre deschise 
Spre un viitor surâzător!
Ce mult contează o mână de ajutor
În momentul cel mai greu!

Ce minunat e Dumnezeu! 
Știe ce nevoi am eu,
De-aceea Îi mulțumesc mereu!
Când nu merge Marfarul
Îmi dă răbdare și bunătate cu carul
Ca să trec hotarul spre împlinire;

În sufletu-mi plin de strălucire
Adeseori e liniște și pace,
Dar inima-mi nu tace,
Îmi spune să fac fapte bune;

Azi noapte în vis 
Un înger fără nume mi-a promis
Că mă va însoți pe Drumul Fericirii, 
Căci știe că tot ce fac, 
Fac doar în numele iubirii.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu