vineri, 16 noiembrie 2018

Chipul tău, iubire

Pe-o coală albă de hârtie 
Am desenat iubire chipul tău,
Pe pleoape ți-am pus 
Două culori din curcubeu,
Ca să mă bucur de tine mereu;

Te-am dat cu parfum de flori,
Ți-am pus pe umeri aripi de cocori
Ca să te privesc în zori
Să-ți spun cât ești de frumoasă;

Te-am îmbrăcat în voaluri de mătase fină,
Te-am învăluit în raze de lumină aurii,
La picioare ți-am pus toți norii cenușii 
Ca să calci pe ei când vrei;

Ți--am făcut covoare din frunze de tei,
Ți-am pus la urechi cercei cu ghiocei,
Te-am uns cu ulei sfințit pe față și pe gât,
Petale de nuferi pe drum ți-am așternut;

Abia aștept să te îmbrățișez cu drag 
Cand ai să-mi vii în prag!
Când ești departe mi-e inima pustie,
Nu mai știu ce-nseamnă bucurie,
Doar tu-mi aduci în viață fericire
Căci ești creată 
Din sentimentele-mi pure.  


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu