joi, 15 noiembrie 2018

Acum...

Dezbracă-mă încet
De haine, de orice secret,
Sărută-mă ca un biet cerșetor 
Ce are nevoie 
de-o fărâmă de amor
Din sufletu-mi plin de dor;

Strânge-mă în brațe cu putere
Acum, când toamna tristă 
Își ia La revedere de la noi,
Căci în curând nu vor mai fi ploi,
Vom vedea mormane de zăpadă
La fiecare colț de stradă, 
Nu vreau să se aștearnă praful 
În a inimii mele ogradă. 

Pune-ți fruntea lângă fruntea mea, 
Să-ți văd privirea, să se aprindă o stea 
Pe cerul albastru de catifea
Pictat în mintea-mi limpede de mânuța ta.

Spune-mi că nu vrei să mai pleci
De lângă mine în veci,
Că vrei să-ți petreci timpul
Rătăcind prin anotimpul 
Pe care îl ador... Primăvara,
Zâna bună a îndrăgostiților.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu