luni, 5 noiembrie 2018

Cântă!

Cântă vioară, cântă, ca într-o zi Sfântă!
Dă Doamne ploaie măruntă
Să ne spele obrajii când brazii se clatină
Și pământul se cutremură!

Cântă laută, când eu suspin de dor
După al meu drag puișor!
Cântă pentru izvor și pentru pădure,
Pentru florile de crâng
Când stele de aur plâng!

Cântă pentru norii și pentru fiorii
Din sufletu-mi înflăcărat,
Pentru vremurile frumoase de altădat',
Cântă sacadat, să se șteargă orice păcat
Din Memoria Universală!

Cântă chitară pentru inima-mi goală
Și albă ca o coală de hârtie,
Ia-mi din fiecare poezie câte un vers,
Să se bucure întregul Univers!

Cântă și tu iubite, cu sens sau fără sens,
Încearcă să oprești timpul din mers,
Fii bun și vesel, cum erai odată,
Cântă pentru inima mea zbuciumată!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu