joi, 15 noiembrie 2018

Câtă iubire!

Câtă iubire e în tine
Când noaptea vine surâzătoare
Și fericirea ne așteaptă
Pe-a sa netedă cărare!
Degetele-ți fine
Îmi mângâie pleoapele obosite
Și mă ia somnul pe negândite.

Câte clipe liniștite îmi oferi iubite!
Cu câtă blândețe mă privești
În zori când te trezești
Și-mi vezi chipul luminos!
Mă adulmeci, te miros,
Sunt ca o căprioară,
Tu ești ca un lup cuminte, nu fioros.

Parfumu-ți seducător
Într-o secundă mă îmbată,
Nu mă simt deloc incomodată
Când te sărut nu doar o dată
Cu mult tupeu și patos;

Chipul tău frumos se înseninează
Când simți că inima-mi vibrează,
Nu-mi spui nicio frază, niciun cuvânt,
Mă îmbrățișezi râzând.

Timpul trece, vremea-i rece,
Frunze veștede dansează în vânt,
Toamna ne va părăsi în curând;
Iubite, nu vreau să te văd lăcrimând,
Nu-ți mai face gânduri negre,
N-am să te părăsesc nicicând!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu