sâmbătă, 27 octombrie 2018

Un snop de versuri

Iubitul meu cu ochi căprui,
În toamna aceasta cu aromă de gutui
Vreau să uităm de zilele-amărui,
Să punem tristețea în cui.

Când se va apropia de noi vântul hoinar
Vreau să ne dăm în al iubirii balansoar,
Să dansăm ca frunzele-n tăcere,
Să uităm de frig și de durere.

De vei simți că n-ai chef nici putere
Să dezlegi ale vieții mistere,
Am să-ți dau să mănânci mere și nuci
Ca să nu te usuci pe picioare
În perioada de hibernare.

Iubitul meu cu inimă mare,
Vreau ca de fiecare sărbătoare
Să ne plimbăm pe-a fericirii cărare,
Să desenăm pe cer raze aurii de soare.

Când va ploua sau va tuna
Pe buzele-ți dulci te voi săruta,
Voi bea must de struguri tămâioși
Privind în ochii-ți drăgăstoși.

Când aștri luminoși ne vor veghea,
Ca să nu ne fie nicio noapte grea,
Îmi voi pune inima în palma ta,
Te voi îmbrățișa cu patimă și dor
Să-l fac gelos pe micul zeu Amor.

Iubitul meu ca floarea de bujor,
Tu îmi alungi din suflet orice nor,
Datorită ție trec ușor peste orice hop,
Am un snop de versuri puse la păstrare
Pentru tine și pentru toamna următoare!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu