joi, 25 octombrie 2018

Ți-aș scrie

Ți-aș scrie o scrisoare de iubire 
Căci iată, toamna a venit
Și frunzele uscate au acoperit 
Aleea din parcul cu castani
Unde ne sărutam demult ca doi puștani.

Ți-aș scrie ani la rând 
Că mă trezesc cu tine-n gând
În pragul dimineții,
Că-mi amintesc de frumusețea tinereții
De câte ori văd răsăritul;

Ți-aș scrie despre asfințitul soarelui
Și despre valurile mării,
Despre pescărușii veseli și despre cocorii
Cu aripi largi deschise, 
Când mă trezesc din vise;

Ți-aș scrie că lumânările-s aprinse 
Tot mereu,
Că mă rog la Dumnezeu să fii sănătos 
Și dulce ca strugurele tămâios
Din care gust cu poftă 
În clipa aceasta anostă;

Ți-aș scrie că mă costă cam mult 
Singurătatea, când noaptea vine 
Și mă cuprinde dorul de tine,
Dar știu că mâine mă vei aștepta 
În ultimul capitol din povestea mea.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu