marți, 23 octombrie 2018

De la Est la Vest

Picuri reci de ploaie-mi spală 
Ochii-mi negri ca de smoală,
Calc pe-o frunză aurie
Ca pe-o coală de hârtie,
În toamna aceasta ruginie
Cu reflexe cenușii.

Pescărușii nu mai zboară 
De cu seară până-n zori
Deasupra mărilor albastre,
Copacii plâng în cor 
De mila frunzelor moarte,
Pădurile cândva în verde îmbrăcate 
Acum sunt îndoliate.

Bate vântul dinspre Est,
Mă îndrept încet spre Vest 
Gândindu-mă cum trece timpul,
Nisipul din clepsidră s-a împuținat,
Cerul nu mai e sublim ca altădat'.

Mi-e dor de primăvară 
Mai mult ca niciodat',
Mi-e dor de tine, drag bărbat
Cu suflet înflăcărat!

Azi noapte te-am visat,
M-ai sărutat și m-ai îmbrățișat,
Am stat câteva ore la taclale,
Am mers cu picioarele goale
Pe covoare de flori...

Când au dispărut din nori 
M-ai luat de subsuori 
Și m-ai ridicat până la stele,
Mi-ai spus că sunt mai frumoasă 
Decât ele... 

M-am trezit din somn 
Cu lacrimi pe obrajii-mi calzi
Neștiind că azi 
Am să văd ramuri rupte de brazi,
De stejari, de alți arbori seculari.

Picuri reci de ploaie cad
Peste flăcările dragostei ce încă ard,
Calc în picioare durerea amară ca fierea 
Pe care mi-o dă lipsa ta,
Aștept cu nerăbdare 
Să văd o rază de soare
Și privirea-ți senină, plină de lumină.


 Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu