miercuri, 24 octombrie 2018

Infinită iubire

Când te-am văzut întâia oară 
Erai ca un mugur de floare,
Acum ești ca o frunză pe cărare 
În toamna aceasta tristă, fără soare.

Luminile din Univers se sting
De fiecare dată când nu te ating,
Te caut prin vise când nu-mi ești 
Urcuș spre Slăvile cerești.

Aripi îngerești îmi dă iubirea
Atunci când îți surprind privirea 
Alunecând pe trupul meu,
În brațele-ți calde aș sta mereu.

Pe buzele-ți catifelate te-aș săruta cu foc 
În fiecare vară, când grânele se coc,
Te-aș ține de mijloc noapte și zi, 
Mi-aș limpezi ochii zglobii 
În râul lacrimilor tale sidefii.

De nu te-aș iubi atât de mult
N-aș mai scoate un cuvânt,
M-aș scufunda-ntr-o mare de tăcere, 
Dulceața vieții s-ar transforma în fiere.

E plină de mistere lumea ta,
Dar mă bucur că fac parte din ea,
Te simt non-stop sub pielea mea,
Fără tine nu pot respira.

Tu ești primăvara ce mă duce
Departe de orice răscruce,
Ești drumul drept spre fericire 
De-aceea îți voi dărui infinită iubire.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu