marți, 30 octombrie 2018

Toamna aceasta

De fiecare dată când plouă
Sărutările noastre sunt mai dulci,
Îmbrățișările mai calde,
Sute de versuri albe
Se cuibăresc în mintea mea
Când gura ta înfometată
Se-apropie de gura-mi însetată.

Toamna aceasta
E mai frumoasă ca niciodată,
Mă face să mă simt o fată răsfățată,
În inima-mi înflăcărată strălucește o stea,
Pe cerul albastru din poezia mea
Nu sunt nori negri de catifea.

Iedera de pe garduri e încă verde,
Pe lac se plimbă cârduri de lebede,
Focul iubirii se vede de la o poștă,
Fericirea se apropie din depărtare,
Se-aprind zeci de felinare
În nopțile în care ne întâlnim;

Plutim pe aripi de vise printre amintiri,
Ne înțelegem întotdeauna din priviri,
Când mâinile noastre se ating
Durerile se sting,
Fiorii de dor încing o horă
În mai puțin de o oră;

Tu îl ai pe vino-încoa,
Eu am vocabularul la mine,
Nu mi-e rușine să recunosc că te iubesc;
Îți spun în șoaptă că ne-am mai întâlnit
La margine de Infinit, la capăt de lume,
De-aceea purtăm același nume.

Toamna aceasta mă pune pe gânduri,
Mă face să-i scriu zeci de rânduri,
Ca boabele mari de struguri
Îmi sunt lacrimile de bucurie,
În flori de iasomie
Se prefac stropii de ploaie
Când dragostea inundă a noastră odaie.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu