duminică, 7 octombrie 2018

Te-aștept

Te-aștept la răscruci de timpuri
Pe țărmuri cu galbene nisipuri,
Adu-mi câțiva nuferi 
Să îi pun în glastră,
Zboară ca o pasăre măiastră
Spre marea albastră 
De pe planeta mea,
Deschide-ți inima
Să intre lumina iubirii în ea.

Vino în lumea-mi minunată
Unde nu există ură,
Ci doar iubire pură fără măsură,
Treci de fiecare geamandură
Ca să te sărut pe gură,
Nu pe frunte sau pe obraz,
Vreau să facem haz de necaz,
Oricum, n-am să te mai las să pleci
De lângă mine în veci.

Te-aștept la noi acasă,
Cu masa, nu cu capsa pusă,
Îți voi fi mereu supusă
Căci inima mi-e răpusă
De săgeata lui Amor,
Simt că mor de al tău dor!
Ești ca pâinea caldă
Scoasă din cuptor,
Ieri te-am iubit, azi te ador,
Mi-ai fost, îmi ești ideal,
Strălucești ca un luceafăr
Pe cerul nopții de opal,
Ești ca un miracol, dulce vis,
Faci parte din basmele frumoase
Pe care de curând le-am scris.

Te-aștept pe drumul spre Paradis
Căci ți-am promis că nu te voi uita,
Voi fi a ta toată viața mea;
De mână-n zori te voi lua
Și îți voi arăta un răsărit aproape ireal,
Vom naviga pe ape limpezi de cristal
Când trupul meu 
Se va lipi de trupul tău;

În clipele de liniște, nu de tăcere,  
Vom dezlega mistere
Despre iubirile efemere,
Ne vom scălda în oceane de plăcere,
Vom uita de lacrimi și de durere,
Ne vom hrăni 
Numai cu lapte și cu miere;

Din micul nostru dormitor 
Vom face salturi uriașe spre viitor,
Îți voi pune un covor de stele 
La picioare, căci nu ai asemănare,
Ești frumos, cum altul nu-i,
Iubitul meu dintâi și cel din urmă;
Am să te las să stai doar tu la cârmă,
Corabia Fericirii nu se va scufunda
Căci inimile noastre vo
r bătea 
La unison din cauza lui Cupidon.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme și Dileme 





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu