vineri, 28 septembrie 2018

Ascunde-mă!

Ascunde-mă în gândurile tale,
Stai cu mine la taclale
În nopțile de dor și jale
Când ploile infernale îți bat în geam,
Fii fericit că mă ai,
Căci eu sunt fericită că te am.

Ascunde-mă în inima ta,
Să-ți fiu floare de nu-mă-uita,
Rămâi ghiocelul delicat 
Din grădina bucuriilor mele,
Nu evada din poeziile-mi în care
Numele ți-e pus între ghilimele;

Iubitule, fii cum ai fost mereu,
Casa primitoare, adăpostul meu,
Căci va veni iarna, anotimpul cel mai rău, 
Nu vreau să îmi înghețe sângele în vene 
În clipele crâncene de așteptare, 
Aprinde lumina pe a iubirii cărare 
Ca să mă vezi și de la mare depărtare.

Ascunde-mă sub pielea ta
Să simți cum îmi bate inima 
În fiecare zi și noapte,
Limpezește apele tulburate dintre noi,
Roagă-te la sfinți, la zei,
Să ne ia de pe umeri sacii grei cu poveri;

Șterge cu buretele ziua de ieri, 
Trăiește pentru azi și pentru mâine, 
Lipește-te de mine 
Ca timbrul de scrisoare,
N-ai să verși lacrimi amare niciodat'
Dacă mă vei găzdui la tine în suflet 
Pe timp nelimitat.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu